Hostel part 2

är på jobbet som vanligt :) just nu är det ganska segt, ingen kund idag, bara några stycken veliga typer som tycker allt är för dyrt.  Ikväll ska jag och älsklingen gå och se Hostel 2. ettan var faktiskt bra men lite väl hemsk, så vi får se hur denna är! Inte en enda ledig dag denna veckan, i morgon ska vi till båstad och pastamannen redan kl 10. men jag har faktiskt ingen längtan till att bara ligga och sega, ibland är det skönt när man har något att göra hela tiden.
Aleks kom heeeeeeeeem! det är så tyst i telefonen, jag saknar dig faktiskt jätte mycket! davve säger att jag har förhållande med två personer, den ena är han och den andra är du, haha. nej men, det känns som att något fattas. ska bli skönt när du är hemma. då blir det filmkvällar och party hemma hos dig <3
Nu ska jag boka biobiljetter! hej svej!


image95

                                                           Milano


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback