grattis emelie!

är på jobbet, slutar om en timme. idag har först tirre varit här typ en halvtimme, sen kom maria 25 min och sen kom davve 10 minuter! trevligt med besök:) och sara också i morse! det var kaos här ett tag, en tjej som provade bikini samtidigt som två kunder frågade om olika behåar och ollika storlekar, sen ville hon som prova bikini ha en annan storlek och en annan underdel, så fick jag springa som en galen höna och hämta det, så ville den ena kunden ha en annan färg så fanns inte det, ooh!! så till slut så var det KÖ till provrummet, haha KÖ! nog första gången i denna affärens historia, nej men det har faktiskt inte hänt innan när jag har jobbat.

Ikväll blir det först tjejmiddag i en lokal för emelie som fyller 18!! sen blir det typ fest efter kl 21.00. hoppas hon blir glad för presenterna :)

och tack maria för du väckte mig, annars hade jag losat 5000:- !


"vi gratulerar, vi gratulerar, vi gratulerar lilla emelie idag
med blommor och blader vi göra henne glader
ja vi gratulera lilla emelie idag,
ett fyrfaldigt leve, HURRA, HURRA, HURRAAAAA!!!"

Kommentarer
Postat av: fia

var jobbar du och vad tjänar du? du verkar ha ett bra jobb?:P

2007-08-02 @ 00:38:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback