back to work

idag är jag seeeeeeeeeeg, men ändå pigg :S jag tror att jag är lite övertrött faktiskt.. var inte hemma förens halv 2 igår. men det var trevligt hos emelie!
har suttit och läst i teoriboken typ största delen utav morgonen här på jobbet. snaaaart uppskrivning, MÅSTE klara det. jag orkar verkligen inte hålla på med detta jävla körkortet mer. sen har jag lovat anna att direkt när mitt körkort landar hos mig åker jag & davve upp till stockholm över en helg och hälsar på :) hihi! så kan jag passa på att ta ledigt någon dag från jobbet. jag får ju inte sliiita ut mig helt.
på torsdag ska jag & älsklingen se Per gessle på sofiero, var typ ett halvår sen vi bokade. ska ta med oss filt och picknick & sånt, det blir säkert mysigt. Idag blir det 30-års kalas hos min käre morbror direkt efter jobbet, sen ska jag hem och soooooooooooova. ledig i morgon, fast på kvällen blir det nog pastamannen i båstad, vi får se :)

Här nedan är massa saker från toshop som jag har spanat in medan klockan tickar här på jobbet. Synd bara att inte vi från Sverige kan beställa ;/


Visst e det fiiiint? :)


image97

Kommentarer
Postat av: jonna

så fina kläder! oh, blir så sugen på att shoppa litta nu :D

Postat av: Anonym

älskar den koftan :):)

2007-07-23 @ 19:37:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback