tillfriskning :D

äntligen börjar man friskna till :) basiluskerna maginfluensa & förkylning hittade mig i helgen ;/ inte kul precis! Känns som att man har missat hur mycket som helst bara för att man varit off i 4 dagar.  I morgon ska HD intervjua oss inför "Dance 4 me"! kanske kan locka lite fler besökare... fick reda på att vi har prov i svenska på TORSDAG! visste knappt att vi har jobbat med svenska denna terminen, men får väl ta reda på vad det är i morgon..suck! På torsdag är det ingen vanlig dag för då är det min födelsedag, hurra, hurra, hurra! jag fyller 19, inte som tirre skrev på sin blogg, (18) det fyllde jag förra året :D
Idag äntligen ringde jag sömmerskan som har haft semesterstängt tills idag! Ska dit antagligen på torsdag eller fredag och mäta och lämna in tyg, wihoo!  Har inte träffat älsklingen sen i lördes.. saknar honom mkt nu... men helgen är våran! Har upptäckt ett nytt tv program som går på vardagar 15.40 , fashion house, riktigt bra! bara lite synd att man missar det nu i fortsättningen eftersom det är så tidigt :( men ska försöka kolla så mycket som möjligt. Nästa fredag blir det tempel, baby ska gå modevisning!
Nu vet jag inte vad jag ska skriva mer, ska kolla på American idol 22.40 :D haha!

sov gott  •

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback