party, party

födelsedagsgrisarnaHelgen !

FREDAGEN 16/2
Började med ett prov 8.15, men det var inte så svårt som vi trodde. Sen fick jag o maria vänta i skolan tills 6:an skulle avgå. stackars fille hade tagit en buss 1 timme för tidigt innan han började, haha! Sen sola vi och efter det skulle vi ta tåget hem till marias pappa. haha kommer aldrig glömma att biljettautomaten snodde marias tia :D men men, vi dukade och lagade mat och sen sov vi en liten skönhetssömn medans marias halvbrossa plinga på dörrklockan typ 20 gr! Så det blev inte så mkt sömn av det hela. Kl 7 hade alla kommit. först åt vi kyckling med potatis sallad, & sen glass med varma hallon, MuMs! efter det bar det av till tivoli. efter ca en halvtimme kom älsklingen och vi tillbringade resten av kvällen dansandes inne på tivoli. kvart i tre gick vi därifrån och käka korv på pölsemannen, kan det bli bättre? efter det bar det av hem till mig och en lång och skön sömn nalkade sig! tack alla för presenter och att ni kom, det blev en lyckad kväll tack vare er ♥

LÖRDAG 17/2
vaknade typ 1 med baby brevid mig, sen var det hemma mys hela långa dagen! senare på kvällen lagade vi tacos och sen blev det natt.

SÖNDAG 18/2
vad kan man säga om en söndag, alla vet hur en söndag går till, precis så gick min också till ;D

Men på MÅNDAGEN
träffades jag, maria, terese & aleks i stan och åkte till la bowlinghall. kl 4 var det natt bowling.. hmm, ganska skumt! men det var roligt. aleks vann, grattis! efter det bar det av till väla, sen hem till aleks och kolla två as tråkiga filmer och krängde glass med varma hallon, igen :D sen somnade vi gott.

Idag har jag bara varit hemma och sen fikade jag med aleks, tirre, nina & louise på mezo..
I morgon hoppas jag att jag får träffa älsk, saknar dig ;/
Direkt efter körskolan så ska du med mig hem!

godnatt sov gott

Kommentarer
Postat av: nina

har du snottat min bakgrund som ja suttit och målat för hand på photoshop ;) redigerat färgerna .. haha !


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback