lucia

Jaha, då var min första och kanske sista lussevaka på bion över :) Det var väldigt mysigt och det var mycket tack vare nina och simon som hade fixat de bästa platserna, thanks <3 Vi såg iaf tre bra filmer, men den sista tog priset, vi hade tänkt ta bussen hem kl 06.00 men var tvungna att se klart filmen! som då varade till 07.00! Den första filmen handlade om en tjej som blev gravid med sin bästa killkkompis när dem var 16, sen ville dem adoptera bort barnet till en familj osv, berättar inte mer ifall någon ska se den. Den andra filmen var tecknad och handlade om ett bi, faktiskt gullig film, & rolig! Fast om den hade kommit sist, hade jag nog somnat.. Sen den tredje filmen var som sagt bäst! handlade om någon ryskmaffia med droger & sånt, jag var iaf helt inne i den från början till slut (: De la säkert den filmen sist bara för att hålla alla uppe och vakna. Jag & älsklingen var hemma runt halv 8, åt lite frukost och sen hoppade vi i bingen. Vaknade ungefär halv ett och är faktiskt inte alls trött, (än så länge). Nu sitter jag och kollar runt på lite lägenheter,  varför ska det vara så svårt? ;/
Men men, ni får ha en mysig lucia dag iaf :) ♥


Kommentarer
Postat av: alice

ah, det låter ju bra! jotack de e bra med mig. stressad och så inför julen bara, haha! hur är det själv? :)

btw, vad hette den sista filmen ni såg? :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback