julhandlat!

Idag har det julhandlats på väla med aleks :) Har handlat klart till alla förutom min morbrors fru och aleks då ju.. Fast vet redan vad jag ska köpa så det känns riktigt skönt. Har gått nästan 5 timmar på väla, sen åkte vi hem till aleks och åt supergoda pannkakor. Annars har jag jobbat i veckan, från 4 till 7. Fast i tisdes hade vi öppet till 22.00, bara för dem som jobbar på väla med 10% rabatt. Fast det blev inte så lyckat, jag tror att folk väntar att handla lite större saker till efter julen, när det blir rea osv.. Det har iaf börjat en ny tjej nu som ska ta över mina tider på jobbet, så därav har jag inte fått så mycket tider som jag trodde. Ska varken jobba julafton eller nyår! :D (än så länge iaf).
Igår var jag bara med älsklingen! jätte mysigt :) miss him already! ♥

Sen är det jobb i helgen, men i morgon ska vi hem till tirre & kolla på idolfinalen :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback