dagen som gud glömde

Vad ska man göra, vad ville gud att man skulle göra en sån här regnig och tråkig dag? Det börjar med att jag får gå upp kvart över 8 fast att jag börjar kvart i 11!! den jävla bussens fel. på väg till jobbet går mitt paraply sönder i regnet på grund av den hårda blåsten. Började jobba, kände att jag mådde dåligt.. åkte hem och missade 3 timmar av dubbelbetald tid på jobbet! När jag kom hem somnade jag direkt och vaknade när det var becksvart ute! uch, varför har man sånna här dagar ibland, när allt bara känns som en potatispaj! helt fel!

Ajja, jag får väl sluta klaga och komma på bättre tankar, jag är ju trots allt ledig nu i fyra dagar vilket känns underbart mitt i allt. På lördag ska vi se champagne safari med jobbet!  i veckan blir det lussevaka på bion med ganska många, vet själv inte vilka alla är, men det blir säkert trevligt :) & i morgon ska jag kanske träffa aleks, och sen på kvällen kanske min sötaste prins! Han har förresten oxå skaffat blogggg :) ni kan länka från min vännerlista! Nej nu ska jag ta tag i mitt liv och börja tänka positivt, annars blir väl dagen i morgon oxå i samma form och det vill jag ju inte. Så ni får ha en mysig söndagskväll, jag ska iaf försöka :)

Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback