champagne safari

Nu var denna helgen också över, tiden går så sjukt snabbt! i fredas jobbade jag till kvart över 7 sen åkte jag & älsklingen hem till mig och bara tog det lungt. lördagen var därimot väldigt stressig, dagen började med jobb 12.00 till 16.00 fullproppat med folk hela dagen lång, men som tur var så var både jag & Chanette där och hjälptes åt i kassan. efter jobbet åkte jag hem gjorde ve mig i typ 110, och sen tog jag bussen in till stan för att träffa Andrea. Dem åkte till Brasilien igår och ska stanna en månad och eftersom de inte hinner komma hem innan jag åker så träffades vi i lördes på Big Buddah, jag fick den efterlängtade Bhn av Andrea som jag velat ha typ sen jag började där, men eftersom den är så dyr så har jag ej köpt den. Den är typ i mini format och har siliconband i ryggen, swarowski stenar där framme där man knäpper den och sen kan man ha den utan band, då ser det ut som man knappt inte har någon bh, alltså fungerar den till alla linnen, speciellt på sommaren :) hann bara träffa andrea ca 40 min eftersom jag skulle se champagne safari på tivoli med jobbet. det var jätte trevligt, verkligen och jag och den nya tjejen Josefin hade jätte kul. vid halv 12 slaget gick vi till dahlbergs där alla tog en drink, men jag drack fanta, jag vet duktig (: skulle ju faktiskt upp & jobba på söndag vilket inte dem som var kvar skulle. men sen blev det för långråkigt för mig och josefin, så vi gick tillbaka till tivoli igen. men dem andra kom efter inte alls så lång stund. sen bar det av hemmåt med sista bussen halv 3.
Igår kom baby hit runt halv 10, vi tittade på en film med Jennifer Lopez som gick på 4an, tror den hette typ Dance with me eller något sånt.
Idag blir det kanske träning med maria och sen tänkte jag besöka solariumet.

<3<3

en lycklig student :D

image243

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback