31/12

uuh vad det är läskigt att vara hemma själv ibland, speciellt vid denna tiden och man tror att man hör saker hela tiden där nere! Anna åkte precis hem från mig, vi har haft en heldag tillsammans. först hämtade hon upp mig vid 1 tiden, sen körde vi upp till väla som typ hela helsingborg också gjorde. vi körde flera runder för att försöka hitta en parkeringsplats, men till slut efter många om och men fann vi den rätte :) vi gick runder lite på väla, fikade på robert´s sen fick vi köra hem igen eftersom jag glömt min berlock som jag skulle byta (det var egentligen därför vi skulle dit) , sen tillbax igen! men då var klockan runt 5 så folk började åka hem och det var inte alls lika svårt att hitta parkeringsplats.
Har inhandlat min resväska idag och handbagage :) men funderar på att ha en väska till, fast i mindre format.. ska trots allt inte packa för en vecka.. iallafall, sen åkte vi hem hit och tittade lite på foto osv, sen kom aleks en liten sväng och hälsade på (: och dagen/kvällen slutade med att anna åkte härifrån för en stund sen! men det har verkligen varit jätte kul, och skönt att få träffa dig!
I morgon är det nyår,  och det ska firas här hemma med min älskling! vi ska handla allt i morgon , mat, efterrätt, champange, osv.. kanske lite fyrverkerier också? men det ska iaf bli jätte mysigt! nej, nu måste jag gå och lägga mig, så jag inte är för trött i morgon. hoppas ni alla får en riktigt bra nyårsafton, & gott nytt år!

godnatt ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback