söndag


image156
Igår blev det mys med film, godis och massa chips hemma hos anna. sjukt bra film, jennifer lopez nya, kommer inte ihåg nu vad den heter, men den var riktigt bra. jag & anna var konstant inne i den hela tiden. det var länge sen jag såg en så bra film. Idag har jag återigen jobbat! känns som jag inte har gjort något annat denna sommaren. men nu är det bara mån & tis kvar, sen é jag ledig onsdag och torsdag & jobb igen på fredag. men efter det är jag ledig enda tills nästa fredag! :) som jag ska dega då.
om en vecka flyttar anna till stockholm, jag kommer att sakna dig! jag känner det nu, nu känns det verkligen på riktigt.. jag måste hälsa på dig innan jag åker till Milano. ett stort MÅSTE!

vi ses i vimlet / ciao


Kommentarer
Postat av: Anna

Fem dagar kvar nu , helt sjukt . Kommer sakna dig hjärtat , du måste komma och hälsa på så fort som möjligt . love <3

Postat av: Anonym

alltså hej. hur får du så fin bakgrund på din blogg? :P

2007-08-21 @ 22:22:11
URL: http://hospice.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback