"ny på jobbet"

ja, man känner sig verkligen ny på jobbet, alla kan typ allt, medan jag kan typ inget, haha, nej men jag trivs faktiskt super. alla är jätte trevliga och hjälper till så fort det är något. jag har redan hunnit med två tjuriga kunder som typ har skällt ut mig, nej men nästan på. men sån´t får man ta..  i morgon blir det jobb igen, ska jobba hela nästa vecka sen kommer den andra tjejen som är kassaansvarig. därfter kommer jag bara jobba varje fredag och varannan helg. riktigt skönt :)
snaart åker jag om 4 månader.. börjar närma sig mer & mer. jag ska snart börja kolla efter lägenheter så jag inte får en ruttig bara för jag har varit för sent ute.  det ska bli så sjukt spännande, Milano är nog en dröm för många. jag ser köpenhamn x4 framför mig, stora gamla byggnader, gröna parker, massor utav människor, kanske en och annan kändis? och affärer överallt. uteserveringar och massa annat. det pirrrar i magen,. men snart är jag där, lilla jag ensammen i en storstad. 

nej nu är jag faktiskt ärligt talat väldigt trött. ska upp 6 i morgon bitti för jag har körlektion 7.50, KUL!  sen börjar jag inte förens halv 11... får väl sysselsätta mig med något.. så, godnatt & sovgott / ♥

Kommentarer
Postat av: Anonym

va bara fyra månader kvar. Neeej, fick tårar i ögonen. Då får inte åka!

Postat av: alice

ojdå.. bara fyra månader? shit, tiden går snabbt :) kommer nog bli sjukt bra ändå :D

2007-08-20 @ 18:17:00
URL: http://alis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback