in a rush

jaha då var man åter i hemmet efter en liten tripp till göteborg :) Har varit där sen i måndes med Andrea (butiksägaren) och besökt olika underklädesbutiker och även bjudit hem kunder till hotellet. Jag har nämligen nu blivit en så kallad assistant. vet inte vad det heter på svenska. men det går iallafall ut på att jag visar våra produkter till butiker medan andreá berättar om dem och tar hand om hennes 7-månaders baby. vi har fått väldigt mycket respons så detta är en bra början. Men sist men inte minst så fick jag jobbet på Expert på väla :D (som kassabiträde). Detta är halvtid vilket är perfekt för när jag inte jobbar där kan jag hjälpa Andreá. Och även förhoppningsvis få lite ledig tid. Ska dit i morgon och börja träna upp mig och på måndag ska jag stå själv i kassan. Snabba ryck ;D
& sommaren har kommit till sverige, kan man blir lyckigare? inte för att jag kommer ha tid till stranden men endå? solen sprider endå glädje på något sätt.
nu ska jag snart gå till sängs, är trött efter dessa intensiva dagarna, och intensivare kommer det nog att bli! så lite sömn är inte fel. Ha det så skönt på stranden era lyxlirare.



image147

Kommentarer
Postat av: -----

assistent kanske?

2007-08-09 @ 01:07:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback