påsklov!


Igår va jag, maria, anna & aleks på Nova, sedan bar det vidare till Center syd, inhandlade en bekini och en kjol. Anna handlade endå mest, haha :D men fina saker. Sen var det bara att placera sig framför datorn och fortsätta skriva på min o annas psykologi... riktigt segt! Men bra blev den, I hope. Idag var det egentligen planerat att åka till Köpenhamn med älskling, men jag orkade inte, så vi får ta det en annan dag! Vill bara säga grattis till tirre och maria för deras fina placeringar! tirre kom etta i star klassen och är nu uppe i SUPERSTAR, herregud!! Jag kommer ihåg innan när man satt o dregla över dem som dansade i superstar och typ drömde sig bort, nu e tirre där, kan ej fatta det, så jävla bra! hihi! och sen inte nog med det, en första placering i par guld också, helt sinnes!
GRATTIS :) 
Nej, nu ska jag gå och ha ett skönt påsklov, präglat av plugg och körskola ;/ hmm...
Men man får tänka på sommaren, costa brava, balen, studenten, stockholm med älsklingen?, milano! och det fina vädret, here we come!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback