hallonpaj med vaniljsås

nu har det händ massor och det kommer att hända ännu mera! förra veckan kom alla studentmössorna, wihooo! nu känns det verkligen på riktigt.. det är inte lång tid kvar! i fredas hade Linn klassfest och lite mer än hälften av klassen kom. det var supermysigt attt umgås med alla och leka sanning eller konsekvens ute i vårnatten, eller spraya lakan där det stod: Vem vill ha ett år kvar? SP3A, vi har bara festen kvar! 
Jag kommer faktiskt sakna klassen! det är trots allt sjukt skoj att bara vara tjejer.
Till helgen ska nina ha fest på fredagen och sen elins tjejmiddag på lördagen, skojjigt! & nästa helg ska mirjam ha tjejmiddag!
Idag var jag anna maria och natali i en synagoga eftersom vi ska jobba om judendomen i religionen. tirre kunde inte för hon skulle jobba, lyckosten! vill också tjäna pengar ;/ just nu har jag 13:- 
iallafall, efter det åkte jag & anna till OJ och inhandlade smör, mjölk, glass, vaniljsås och chokladpudding! sen bar det vidare hem till mig för att baka hallonpaj! MUMS vad gott det blev. vi é riktiga krängare..
sen har jag jobbat med naturkunskapsredovisningen, läst lite svenska böcker, blandar tre olika för jag blir så trött av att läsa en bok i taget.
i fredas provade jag en nålad underdel till balklänningen, hihi, man kunde inte se så mycket men det jag såg var fiiint! Nej, nu ska jag gå och göra chokladpudding



är så glad att jag har min älskling, du gör så mycket för mig som du inte vet själv, utan dig vet jag inte vad jag hade gjort! våra drömmar tillsammans är oslagbara, jag älskar dig så mycket ♥


image46

                             sommaren -05

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback