.


1. Sätt din musik på blanda.
2. Klicka på nästa knappen efter varje fråga.
3. Använd sångtiteln som svar på frågan.
4. Fuska inte.



1. Hur mår du idag? Mercy on me
2. Kommer du komma långt i livet? Promiscuous
3. Hur ser dina vänner dej? Gonna tell everybody
4. Kommer du gifta dej?  I´mma shine
5. Vad är ditt livs themesong? Cry for you
6. Vad är ditt livs historia? Show me the money
7. Hur är skolan för dej? Wait a minute
8. Hur kan du komma framåt i livet? We went as far as we felt like going
9. Hur kommer imorgon vara? Never again
10. Vad är det bästa med dina vänner? Do it
11. Vad finns i lager för nästa vecka? Showtime
12. Vilken låt beskriver dig bäst? On my own
13. Hur är det med ditt liv? What goes around
14. Vilken sång kommer spelas på din begravning? Te Busque
15. Hur ser världen dig som? The sweet escape
16. Kommer du ha ett lyckligt liv? Glamorous
17. Vad tycker dina vänner om dig? Back in the day
18. Vilken låt beskriver den du är attraherad av? Let me
19. Vad skulle du vilja säga till nästa generation? Thank you
20. Har du en djup och mörk hemlighet? All good things
21. Brukar folk i hemlighet fantisera om mig? Move your hands up
22. Hur kan jag göra mig själv glad? Say it right
23. Kommer jag någonsin ha barn? On our way
24. Vad är några bra tips till mej? Don´t cha
25. Hur kommer jag att bli igenkänd? The right man
26. Vad är min danssång? I remember love


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback