allt snurrar


förstår inte hur man ska hinna med allt innan skolan slutar. Alla lärare har belastat oss med så sjukt mycket jobb! Vi har saker i alla ämnena som ska vara klara innan Costa Brava, allt från små uppgifter till två stora analyser, prov på onsdag! sen har man körskolan i huvet, alla saker inför studenten, orkar inte rabbla upp allt!
Lite glad är jag iaf, betalade anmälningsavgiften igår till Milano, längtar så mycket till att få göra sånt man är intresserad av. Idag ska jag prova klänningen igen och sen raka vägen hem och plugga! Imorgon ska jag, maria o terese vara på stadsbiblioteket och prata lite om vårt projektarbete för niorna.
Helgen var lyckad! lokalfest för Nina i fredags och tjejmiddag hos Elin i lördags. igår var det bara slappa som gällde, och plugg ;/

Nej, nu ska jag fortsätta skriva på min filmanalys.. SUCK!!!!

image48

IED

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback