längesedan..

.. jag skrev!! Har verkligen haft fullt upp med allt. Inte en enda dag helt ledig sen jag skrev sist. Jag har jobbat, jobbat och jobbat. Varit i Köpenhamn, firat lite födelsedagar, umgåtts mycket med underbara vänner, och ja, en hel del annat.


I morgon ska jag och Davve till Varberg för att titta på skor från ett märke till hans butik. På torsdag är det modegalan på Wallmans, Egoo är nominerad till Årets Dam butik:) På fredag är det en invigning av Bildeves nya lokaler, där det ska vara modevisning med kläder från mig, fröken ethel, store, zgander, henses och rydbergs ur. Alla är välkomna så det är bara till att boka biljetter! Lördag ledig och på söndag åker vi till Milanooooo 6-11 mars :D som jag längtar! Vi ska till Micam mässan som är Europas största skomässa. Sen den andra tiden kommer vi att ta det lugnt, gå lite i stan, gå till min gamla lägenhet och lite sånt. ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback