Ny vecka väntar

Helgen är över, men jag känner mig inte mer utvilad för det.. Veckan har verkligen varit fullspäckad. Var ledig i torsdags men var dock inte ledig för det kändes det som.. Först var jag hemma hos Sabbe en runda, vi skulle egentligen gå ut och gå men det pissregnade så vi bara satt och snackade istället och pussade på William. Sen åkte jag och Davve hem till Fredrika för hon skulle hjälpa oss med några saker. Kl 2 hade jag ett möte på banken, efter det blev det väla. Kl 6 började jag jobba eftersom det var kvälls öppet i alla butiker i stan till 21..
I fredags hade jag en super rolig kväll hemma hos Terese! Hon fyller år när hon åker tillbaka till Oslo, så vi firade henne lite i förskott. Det spårade ut lite mot slutet men kul när man kan känna sig som 12 igen..
Lördagen bestod av jobb och sen film hemma hos Frank och Helene, och idag söndag, har jag varit med Maria och plåtat med Lisa Ohlsson. lisaplace.devote.se Hur söt tjej som helst, och hon hade en av mina koftor från webshopen på sig på bilderna. Ni ska få se bilder så fort jag får tag i några :-)
Nej nu ska jag sova, mina ögon går verkligen i kors. Är såååå himla trött!!
Natti natti
vi "5" från i fredags. i love you guys ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback