31 mars

Är helt slut nu känner jag, har jobbat hela dagen, sen var vi inne hos Melissa efter vi stängt och provade en massa nya saker som dem fick in i måndags. Om jag hade haft pengar nu hade jag köpt ett linne och en kavaj, blev helt kär i det :( Sen har dem fått in super fina byxor, men dem satt inte riktigt som jag ville så det var väll bara tur. Sen fick jag skjuts hem, sen dess har jag bara städat och rensat. Tänkte göra om lite i rummet nu inför våren, känner att det behövs! Så det är en hel del som ska slängas och säljas, sen blir det kanske något nytt för dem pengarna. Har spanat in ett nattduksbord och en spegel.. Men vi får se vad budgeten räcker till. Nu ska jag sova iallafall, i morgon ska jag nog träffa tirre igen. Ha det så bra ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback