Nu ska jag sova

Har varken haft tid eller lust att blogga på senaste, när det händer en massa roliga saker så hinner jag endå inte skriva allt! Men jag har iallafall en hel del bilder på lager här som väntar, vet inte ens var jag ska börja eller om jag ska starta from och med nu istället. Blogg designen ska ju definitivt ändras inom kort! Ja i stora drag så njuter jag av sommaren och allt vad den har att erbjuda, (förutom stranden eftersom jag jobbar) Men allt annat försöker jag hinna med. Firade midsommar hos mig, var på Liseberg igår, jobbade idag, jobbar i morgon, ska till Oslo på söndag osv. Här slänger jag iallafall upp en bild från idag vid gröningen,
åååh orkar inte vända den, så den var vara på sniskan!
Godnatt & sovgott iallafall

Kommentarer
Postat av: Anna

Oh , utsläppt hår Carro , så fint ! Saknar dig !


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback