På väg till Oslo

Bussen kör nu ifrån Göteborg och har ca 4 timmar kvar tills jag är framme hos Terese i Oslo. Ska bli kul och avslappnande att komma iväg ett tag. Jag åker hem igen på onsdag, så det blir en kort visit men vi ska försöka hinna med så mycket som möjligt. De senaste dagarna har det varit fullt upp. Jobbat på dagarna och sen gjort saker hela tiden tills dygnet tar slut. Vi har grillat med Melissa och Alen i Margereteparken, umgåtts med Aleks innan hon åkte till Serbien, var på tempel i torsdags, har ätit på restaurang varannan dag typ, njutit av det fina vädret, hälsat på Sabrina på BB med sin nyfödda och fina son William. Sen har jag även fotograferat nya saker som jag tänkte slänga upp på hemsidan nu inom kort, möjligtvis om jag orkar det nu fram till Oslo. Nu ska jag ta mig något att äta och sen försöka sova en stund. Ha det så bra!
När Terese hälsade på mig i Milano!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback