tiiiiisdag

I natt vid halv 1 fick jag ett sms av min chef, "om du ser detta TIDIGT och jätte gärna vill jobba hela dagen, så får du! hihi" 
Så när jag vaknade kvart över 9 var det bara att sätta fart. Men jag började 12 istället för 11, och då hade jag turen att Aleks också började 12. Så hon körde in :-) Sen åker vi hem tillsammans ikväll! Idag har jag haft inköp från Maya, superfina scarfsar med spets och grejer, men dem kommer inte förens i slutet av feb :( Fått två kartonger med varor, bland annat två tunikor som jag beställt in så tror jag ska ha den ena.. Fast jag borde nog spara pengarna istället, äch jag får se hur den är på. Melisa kom precis in med typ 2kg lösgodis från bogarts, hon bara ta hur mycket du vill! haha :D så nu sitter jag och kränger, mums!! Puss 

Kommentarer
Postat av: tirre

oh herre gud va gott. faan kommer inte kunna sluta tänka på den godis påsen nu. de finns typ inget lösgodis här! :( buhuuu


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback