söndag

Söndag igen.. Kom hem från Davve för några timmar sen, det har verkligen varit en riktig slappedag! 
Igår jobbade jag till 1, sen åkte jag hem till fredrica och fick äntligen photoshop, illustrator och In design fixat på datan :-) Hade ju photoshop på min gamla dator som blev snodd.. så har saknat det nu! På kvällen blev det bio med älsk, min morbror och hans fru. Vi såg snabba cash som faktiskt var lite sämre än vad jag hade hoppats på, men den var endå bra för att vara svensk.. Sen stack vi till phuun thai och käkade, och efter det träffade vi Melisa och Alen. Körde runt lite och sen avslutade vi kvällen i deras butik. En fullspäckad lördag alltså! Är förmodligen ledig i morgon, har iallafall inte hört något ännu. Sen på torsdag 09.15 bär det av till Stockholm!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback