9 juli

Nu har jag snart jobbat färdigt för denna veckan, i morgon blir det bara 14-18. Ikväll när jag har slutat ska jag köra mormor och morfar med deras vänner till sofiero och tomas ledin! Jag och davve var ju där sist han var här så jag vill vänta nåt år till innan jag går igen. Men det är såå mysigt, hoppas bara dem får fint väder. Sen blir det hämtning också, om man nu kommer fram, det brukar vara kalabalik efteråt. Nu är Aleks i serbien, och har bara varit där i 5 dagar men det känns som två veckor. Koooom hem! Till helgen ska jag försöka bli klar med marias byxdress och min morbros frus tröja. Har dragit ut på det nu eftersom det har varit så fint väder och sen har det blivit mycket jobb! Men nu börjar det klia i fingrarna igen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback