tisdag

Idag har det varit en sån konstig dag. Drömde mardrömmar om tsunami igen,förstår inte varför jag gör det, vaknade, hela dagen har varit perfekt och jag har varit sådär konstigt lycklig. Gick till arbetsf. kl 13 för jag trodde att jag hade tid då, men det var i morgon kl 13. Sen var jag i butiken och ägaren visade mig det mesta hur allt gick till, lite "regler", jobbtider, inköpsställen och lite sånt. Så vi satt och drack te och pratade i nästan en timme, super mysigt! Sen gick min tid ut på parkeringen. Ikväll har jag pratat med både aleks, emelie och sen ringde jag Malin. Efter det hamnade jag på en blogg som fick igång mina tankebanor, saker jag själv varit med om som man helst vill men kommer aldrig någonsin kunna glömma. Det är en del av min vardag, det har blivit en livs stil. Det jag vill komma fram till är att hur en dag på 365 dagar kan innehålla så många glädje känslor men samtisigt så mycket sorg och saknad.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback