M.

Idag vaknade jag med tuppen kändes det som, louise kom och hämtade mig redan 08.30 för träning. Men jag ska inte klaga har ju äntligen blivit någorlunda fri från förkylningen så idag kunde jag svettas. Sen har jag faktiskt suttit och sytt efter det! Är snart klar med min första kavaj eller jacka eller vad man ska kalla det, inte illa? Jag satt här igår och gick igenom alla mina mönster från Milano, sen fick jag för mig att jag skulle testa göra ett mönster till en kavaj. och tydligen gick det ganska bra eftersom den alldeles strax är klar! den är ganska kort, puffärmar med lång arm och sen får jag se om jag ska sätta dit en knapp eller något, blir endå fint utan det, jag ska lägga upp en bild så fort den är klar!
Ikväll ska jag sova hos älsk och på onsdag blir min första jobbdag :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback