MÅNDAG

Ny vecka igen. Idag skulle jag egentligen varit ledig men eftersom jag ska träffa fredrica idag vid 3 så kan jag lika bra jobba till 2 istället för att sitta hemma och göra ingenting. Iförsej hade jag kunnat ligga ute i solen eftersom jag knappt har känt av den på hela sommaren, men det spelar inte så stor roll. Idag ska federicas man lägga in photoshop, illustrator och idesign på min mac. Äntligen kan jag göra lite annat än att bara sitta inne på internet. Sen ska han lägga in något skriv program också.. Under tiden ska jag och fredrica hålla på med min logga och lite på en hemsida.. Men det kommer att ta tid ännu, iallafall börja fundera på hur allt ska se ut, så man inte gör det i sista sekunden. Sen i morgon blir det jobb, men börjar inte förens halv 3, heldag på onsdag, ledig torsdag och sen heldag på fredag. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback