helgen

nu var denna helgen också över, men jag har gjort en hel del faktiskt känns det som. igårkväll gick jag och Malin iväg och handlade ingredienserna till tacos, mums vad gott det blev och vilken lyckad kväll! kommer inte ihåg när jag skrattade så mycket senast, har så kul med dig gumman :)) sen satt vi och snackade säkert två timmar om allt möjligt. och därefter 3 avsnitt av sex and the city, sen somnade man gott.
I morse gick vi ner till det lilla cafét som ligger brevid vår port och åt frukost, hur mysigt som helst, och lite småskyligt var det faktiskt så jag beställde en caffelatte, en färskpressad juice och en crossiant med marmelad i, sen satt vi där ute i deras serveringstält och njöt av italiens höstväder.
det var en liten uppladdning av dagen, eftersom resterande timmar har bestått utav plugg. Men nu har jag bara lite kvar och i morgon är det exam.

  


glömde solbrillorna på huvudet som ni kanske kan se :P har hänt någon gång att jag haft dem tills jag ska lägga mig, inte lätt när man har mycket att tänka på?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback