jag vill skriva en novell

tror faktsikt att min novell hade varit väldigt spännande, eller kanske en deckare, med en massa frågor och gåtor som man måste försöka lista ut. Jag hade själv viljat läsa min deckare, så jag skulle haft svar på alla mina frågor i slutet av boken. eller vill man verkligen veta?
jag tror att jag egentligen är alldeles för trött för att sitta här förtillfället, men jag var bara tvungen att låta mina händer svepa över tangentbordet, haha , asså uch vad jag är trött!! har varit i skolan till 7.. direkt hem lämna ny nyckel till Malin för vi har fått en ny dörr där nere :D superfin, tänkte fotta den, men hann inte.. kanske gör det i morgon. Iallafall sen gick vi och handlade, hem, äta, och börja plugga på italienska som jag har prov i på onsdag. och i morgon slutar jag också 7 så det blir bara hem och sätta sig, hemskt tråkigt, men det måste göras! och jag vill ju trots allt lära mig :) Helgen har väll varit bra, har haft sina sidor.. denna veckan kommer gå snabbt, för snart är redan italienska provet över och då är det torsdag dagen efter, vilket betyder att det bara är EN vecka till min efterlängtade, bästa, underbaraste vän ska komma hit. du anar inte hur saknad du är aleks!

Nu känner jag att mina ögon går i kors, så tror jag ska hoppa i bingen :)

buenanotte,. ♥


Kommentarer
Postat av: lotta

aha okej:) tusen tack! nu ska jag ut och lea, hah=)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback