lööööööördag

idag har det varit storstädningsdag! Malins bror och hans flickvän kommer ikväll och ska stanna tills vi åker hem. Så idag hjälpte alla tre till att städa, nu är här huur fräsht som helst. Sen gick jag och Malin och handlade, blev nog sista gången innan vi åker hem. handlade massa goda frukter, jordgubbar och smultron, mums!
nu håller jag på med min kjol, ska bara sy på ett sidenband längst ner sen är den klar, sen ska jag fortsätta på min andra klänning. Har ju exam i tailoring på onsdag, samma dag som skolan slutar.

Igår blev faktiskt en lyckad kväll! eller hur man ser på det, haha! Tillslut blev det bara jag och Malin som bestämde oss för att gå ut, och det stora problemet var ju vart? Men efter många om och men blev det Must, som ligger bara 10 min från vår lägenhet gåendes, helt perfekt tänkte jag och Malin. Så runt 12 tiden efter en timmes snackande vandrade vi iväg. När vi börjar närma oss ser det ganska dött ut, och mycket riktigt, haha det var stängt! så vårt första besök på Must blev kanske inte så jätte lyckat, men roligt hade vi! sen började vi vandra tillbaka och funderade på vad vi ska göra då.. så tillsut betsämde vi oss för Old fashion. klockan var ungefär tjugo i 1, och efter ett kommer man inte in på VIP. så vi var tvungna att få fatt i en taxi snabbt. så resonemanget blev att om vi inte får tag i en taxi innan 1 så blir det inte old fashion, efter 5 min,, tittade vi på varandra, vi skiiiter i det! haha :D så det blev till att vandra hem igen, och var redan hemma vid kvart över 1, huur skönt som helst. och sparade en massa pengar, plus att det var en minnesvärd kväll vilket fall som helst, det blir ju vad man gör det till :):)










Kommentarer
Postat av: Anonym

Är du fortfarande tillsammans med din pojkvän? :)

2008-07-20 @ 18:05:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback