seeegt

då var det lördag :) är hur seg som helst! vi hade iaf den goda ostprovarkvällen igår, efter det gick vi vidare till en mysig bar här i närheten och sen åkte vi till ett mega stort diskotek ca 7 min härifrån. Men eftersom jag inte var direkt på det bästa humöret, och var dessutom förkyld så var det inte direkt någon hitt.. har sovit två ynka timmar i natt och nu sitter jag här och kisar framför datorskärmen. så ikväll blir det väldigt lungt, känner redan att jag vill gå och lägga mig. Men vi ska iaf äta små Margarita pizzor strax som vi var och handlade på Lidl, så får vi se hur dem smakar, men provar något nytt varje dag! har faktiskt börjat få lite hemlängtan redan :/ man tänker så ofta på er där hemma så fort det inte händer något.. och idag är precis en sån dag! händer absolut ingenting och man sitter här och grubblar över sitt liv typ,. ajja! jag och Malin ska iaf fixa en liten myskväll, kanske sätta på någon film? sen får vi se om jag kan snacka lite med davve, har köpt nya hörlurar med microfon så idag lät det verkligen jätte bra, och hördes jätte bra! längtar tills jag får prata med dig igen <3
Hoppas att er lördagskväll blir bra, saknar er där hemma!


Kommentarer
Postat av: Diddi

aah sköt om dig :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback