santa lucia

då var det lucia idag :) inte för att jag märker så mycket av det.. här firas inte alls lucia på samma sätt, och typ ingen i min klass vet ens vad det är. så ja, jag får väll sjunga lite lucia sånger nu medans jag packar eller något.
Igår bestämde jag mig för att gå med Lara till hanna, men så kom jag utanför porten, det ööööser ner, får inte tag i nån taxi, antagligen var det något fel på nätet i hela milano. så ville inte riskera att ta en taxi på gatan och sen kanske inte få tag på någon när jag skulle hem. så efter 5 min ståendes i regnet bestämde jag mig för att gå upp igen. så idag ska vi nog ut istället, väntar på att Lara ska ringa så får vi se vad som händer. I väntan på det har jag börjat packa, och rensa ut min hylla, tvättar osv.. inte långt kvar nu, home sweeeeeeet home !


Kommentarer
Postat av: isabell

sötis!!!!!



fin blogg!!!!



kolla in min blogg?=)

pözz


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback