tandamakaren

Jaha, det var denna helgen, har inte gjort så mycket mer än jobbat! igår lagade jag förståss pasta carbonara till mig och älsklingen vilket var väldigt gott, väldigt stolt fastän jag köpte såsen färdig, hihi! stackars en kvinna som var med i, ja, kommer inte ihåg vad det heter, men iallafall, man kunde vinna upp till 4 miljoner, hon vann 10 kr! fan vad sumpigt, när man väl kommer med i ett sånt program, att man går hem med 10 spänn. haha! somnade ganska tidigt och idag har jag jobbat hela dagen. Igår gick förresten brandalarmet igång, så alla kunder fick gå ut, haha, utanför coop stod alla med sina kundvagnar och sånt, men det var ju såklart falskt alarm, typ någon som bränt en kaka eller något.
I morgon ska jag till tandläkaren & laga en tand, intressant va? uch, vill inte, men vill inte heller att den ska trilla av någon gång i framtiden. Får ju passa på nu innan man blir rånad för att gå till tandläkaren, har bara 3 mån på mig.. sen är man vuxen och får betala tandläkaren själv....


Kommentarer
Postat av: mirre

haha stackare som vann en tia.. skrattade för mig själv.. haha


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback