vill ha körkort NU!

får snart panik, varje gång jag sitter på bussen nu förtiden glor jag på alla bilar som brommar förbi, man liksom följer bilarna som om man vore i en helt annan värld, blir så avundsjuk på alla som har körkort. uch vad jag är less på att åka buss. speciellt idag. är ledig, då får man ett sms igår kväll: Vi vill bara påminna dig om att du ska vara hos tandläkaren 8.30 i morgon, mvh folktandvården. KUL. så jag gick alltså upp kl 07.00, tog bussen 07.40, tog nästa buss (8:an) 08.11 och var utanför tandläkaren 08.20. jag som trodde att det tog lååång tid att laga en tand, men nej då, en kvart! sen var jag klar, samma visa återigen. Jag landade slutligen i min säng 09.55. Mitt tandläkarbesök tog alltså tre timmar! vilket kunde ha gått på max en timme. Alltså slösade jag två hela timmar av mitt liv på att åka buss. BUSS!!! ett körkort är verklligen värt pengarna, om man vill ha ett roligare liv vill säga. 
Nog om mina tråkiga upplevelser vad gäller bussen!

tänkte förresten pigga upp mig själv på vägen hem genom att gå inom Tasy house och träffa tirre. Hon börjar ju kl 9 på vardagarna. men där stod jag, ingen tirre, typiskt just denna oerhört tråkiga morgon jobbar hon inte! :(

måste berätta om igår (söndag), jag skulle till jobbet som vanligt (måste gå upp ca 3 timmar innan jag börjar på grund av bussen). Iallafall, så hade jag en liten stund över när jag väl landade på väla så jag beslöt mig för att gå runt och titta lite. Har velat köpa en tröj-tunika-linne på gina ett tag, men har helt enkelt inte blivit så. Så nu passade det perfekt. jag visste att Aleks inte skulle jobba, för det hade hon sagt hela veckan att hon var ledig på söndag. så jag går där i min ensamhet, typ en kvart efter att väla har öppnat, jag kände mig verkligen helt ensam, och hade inte pratat med någon under hela morgonen. så går jag in på gina i min egen lilla värld, så hör jag plötsligt en liten mus röst, - carro... jag tänkte detta kan inte vara möjligt. Då vänder jag mig om och där står hon, livs levande :) inte undra på hur glad jag blev över att få se henne. Vid sånna här tillfällen känner man verkligen hur mycket en vän betyder för en och hur glad man blir när man träffar den. sen var min söndag räddad ;D

Oj, det blev visst ganska mycket skrivande idag, inte likt mig^^ hihi

hejdå! ♥



 

Kommentarer
Postat av: aleksandra

awe, LOVE YOU darling !

2007-10-03 @ 08:35:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback