at the bright side

I morgon är jag helt ledig (: eller ja nästan, har iof körlektion 8.30 ; / men jag tycker faktiskt att det är bra för en gångs skull! Då sover man inte bort hela dagen utan kanske han hinna med lite utav varje? 
Igår hyrde jag och älsklingen film, Mr.Brooks! faktiskt helt okej, förutom nån jävla man som dök upp hela tiden, typ som en demon eller något. Den handlade om en man (Kevin Cosner)  som levde typ ett dubbel liv. Han var känd men samtidigt en seriemördare.. men slutet var bra, avslöjar inget ifall någon ska se den! sov till ca 12.30 idag.. så det var inte mycket man hann med mer än att gå upp och ta bussen till jobbet (: I morgon hade jag tänkt åka en sväng till väla kanske? finns lite saker som jag skulle vilja ha.. Nej nu måste jag borsta gaddarna så att inte tandtrollen äter upp mig! ska ju upp 07.00 i morgon ;/ men får som sagt se det från den ljusa sidan, dagen kommer ju bli lång iaf! godnatt "



image231

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback