bloggtorka

Har jobbat ganska mycket nu eftersom martina är på kanarieöarna. Men hon kommer hem på onsdag så på torsdag är jag ledig! Helgen har gått snabbt, vi har bakat muffins, kollat på bra filmer, lagat mat och bara kopplat av. På lördag är det födelsedagsfest för Aleks, ingen vanlig tjejmiddag utan en riktig fest! Ska iallfall bli kul. 
Annars har det inte hänt så mycket mer än att jag jobbar på både där och lite med det egna, väntar på lite tygprover nu och sen sätts allt igång. Om jag är nöjd med tygerna vill säga.. Ska bli spännande och se vart det kan leda, och såklart responsen på det. Jag kommer skriva mer om allting när mer är klart och allt går som det ska. 
Jag försöker att ta allting i en lugn takt och allt får ta den tiden det tar. Och det  tar verkligen tid! Jag vill att det ska kännas som ett intresse och inte som ett jobb. Stress är det minsta vi behöver eller iallafall jag. Det är en annan sak att göra mycket saker, hinna med det man vill, men man behöver inte överdriva och stressa fram! Jag har lärt mig att tänka efter när jag hör alla mina "måsten" i huvudet. Jag måste faktiskt inte! Det enda man måste här i livet är att äta, sova, jobba och betala sina räkningar. Mer än så är inte nödvändigt, allt det andra är bara saker vi själva hittat på och tillslut när du har tusen saker som du aboslut måste göra då blir du superstressad!
haha vilken poesi va! Nej nu har jag babblat tillräckligt, natti natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback