tiiiiiiiiiiisdag

Idag blir det jobb! Har inte jobbat sen förra onsdagen och då jobbade jag bara 3 timmar, sen innan dess var det onsdagen innan igen. Så jag har inte jobbat på hur länge som helst känns det som. Börjar iförsej inte förens vid 2 men i morgon blir det heldag. Aleks slutar också 6 idag så då får jag sällskap hem (: 
Nu tänkte jag gå ut och gå en runda, sitter inne och degar alldeles för mycket, men det är så svårt att bara komma igång.. & så kallt det har blivit, känns som att sommaren försvann över en natt. Jag fick ha vinterjacka igår morse när jag var ute, var 4 grader!! Fast det är ju faktiskt julafton om 2 månader och då får vi hoppas på lite snö (som det endå aldrig blir). 

Kommentarer
Postat av: Jasmin

Tack Carro. :) Ha en bra dag


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback