halloween

Kom precis 5 ungar utanför huset och ville ha godis, alla hade sånna läskiga masker på sig och jag som är hemma själv! Men dem blev glada för lite kexchoklad iallafall... Jag kommer ihåg när vi gick runt här när vi va små, vi fick en massa saker! Pengar, godis, frukt ja allt möjligt, sen kastade vi ägg på några som inte ville ge, ha ha . Undra vad dem hade sagt om man skulle gå runt nu bara hej hej, bus eller godis, stå där med en korg eller något, man kanske ska testa? Nej tror inte det va.. Men men ikväll blir det iallafall bio, jag och älsk ska se This is it. Tycker det är en film man måste se, och speciellt på bio. Det blir inte samma sak sen när man hyr den.. Har städat hela dagen så nu är alla dammråttorna borta, och strax ska jag köra iväg, vi tänkte ta en fika först innan bion eftersom den inte börjar förens 21.15!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback