snart 1:a advent

Jaha, vad händer idag då? Vi har inte bestämt oss ännu men något skojjigt blir det väll.. Min älsk har ju fått körkort nu! grattis grattis & grattis! Jo nu har vi visst bestämt, det blir Väla :-) ska köpa några julklappar som jag vet och davve ska köpa en tröja. Sen får vi se vad vi ska hitta på, hade velat åka till ILVA i Malmö för jag vill ha en skrivbords stol som finns där. Men det kanske vi kan ta nästa vecka.. Samtidigt som Svedala!
Nu börjar det kännas att det är jul, har tagit fram det mesta av adventssakerna och i morgon är det julskyltning. Om det inte regnar så blir det säkert det. Men jag vet inte vad jag önskar mig ännu, vill inte önska mig presentkort detta året igen. Men kommer verkligen inte på något annat. Får hålla ögonen öppna ifall jag hittar något.. är ute efter ett par byxor eller jeans. Mina favorit har gått sönder!! Och det är på ett ställe som man inte kan laga det heller, och såklart går det inte att få tag på ett par likadana för dem har slutat att tillverkas. Så ja, som sagt, måste försöka hitta ett par nya. Nu blev det ändrat igen, eller inte ändrat men efter Väla ska vi köra ut till farmor och hälsa på! Nu måste jag sluta, blev ett ganska långt inlägg idag :-) Puss & Kram 

Kommentarer
Postat av: mirre

Hälsa Dave grattis från mig :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback