stela nisse

Idag har jag varit på väla med min Aleks, vi åt lite glass och drömde oss bort på Ikea. Sen åkte vi hem till henne och mös vidare. Helt enkelt en skön söndag. Kollade på söndagsparty för en liten stund sen och charlotte från sex and the city var med, riktigt kul att se! Nu ska jag snart hoppa i bingen. I veckan ska jag boka in massage för presentkortet jag fick av emelie, behöver verkligen det.. Bara nu när jag har suttit upp hela kvällen blir jag helt stel i nacken och ryggen. och lite träning skulle ju inte heller skada. Jag köpte ju årskort på friskis, men dum som jag är har jag inte använt det sen typ början på mars. Det kan ha lite med det att göra också tror jag. Men det får blir ändring på det!
Snart kommer Anna och terese hem igen, vad kul att vi kommer vara tillsammans nu till sommaren, sen vet man inte var dem blir av efter det. Men denna gången ska jag iallafall hälsa på tirre vart hon än flyttar, för det blev ju inget med Umeå. och förresten tyckte ni rätt låt vann i eurovision igår? Alla här hemma var emot mig och sa att det dem hade riggat allt, bara jag som tyckte den var bra?
Nu ska jag sova, natti natttttttiiiiiii


Kommentarer
Postat av: MIRRE

Stela nisse? HAHAHAHAHHHAH


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback