på jobbet

Vi har fått in så mycket fint! Ni måste komma in, bra priser är det också. Idag har det varit ganska mycket folk sen jag öppnade, bara nu som det är lite dött. Kan nog bero på vädret också! Innan jag går hem ska jag prova lite saker som har kommit in nytt. Sen ska jag och davve till väla en sväng och äta och kolla lite, och ikväll blir det melodifestivalen!
förlåt för min tråkiga blogg, men det blir bara så ibland.. Nästa helg blir det iaf lite fest för louise som fyller 20, och hela nästa vecka måste jag plugga till mitt arbete som ska vara inlämnat om 1 1/2 vecka. Hoppas ni får en bra lördagskväll :)


Kommentarer
Postat av: Jenny - numera utan blogg

Var jobbar du någonstans? :)

2009-05-20 @ 13:13:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback