tv mys

planer hit, planer dit men vart ska jag börja! allt bara snurrar just nu kan jag säga, fast även om det snurrar så är det åt det bra hållet, kan man säga så? Jag vet inte. Men iallafall har suttit och gäspat hela kvällen även fast jag sov som en stock hemma hos davve enda tills kvart över 11. Har bara myst framför tvn hela kvällen, först 2 1/2 män, ÄLSKAR det programmet, jag skrattar alltid högt till det. sen diagnos okänd, sen efterlyst, sen vårat bröllops grejsemojs, och nu till sist sex and the city. Skönt att ha samma kanal på hela kvällen. Nu känns det som att jag kommer in här och bara skriver massa gojja, men ibland behövs det också. Nu ska jag dricka te och sen hoppa i bingen, tack & hej ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback