gottegris

Ännu en helg. I morgon är det tisdag och då blir det mode teckning, men först ska jag hämta upp davve i stan ikväll och därefter blir det film och massa godis.
I lördags var jag hemma hos tirre innan hon skulle åka tillbaka till umeå, vi tittade på melodifestivalen och snackade en massa. Igår blev det en lång dag hemma hos farmor, vi satt och pratade hur länge som helst, åt en massa kakor och sydde lite :) hon visade mig sin bröllopsklänning hon hade för 50 år sedan, och dopklänningen som både hon och jag döptes i, och som mitt barn isåfall också ska använda. Nej nu ska jag packa och sen köra iväg, hoppas ni har haft en underbar helg.
igår kom min Aleks hem från Sälen, har saknat dig massor!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback