fint väder..

Oj vad det öser ner, och åskar och blixtrar! Denna midsommarafton började ju inte bra iallafall. Men jag hoppas att det blir bättre på eftermiddagen. Jag slutar vid 2 och sen ska jag och davve vara hemma hos min morbror halv 5. Får se om det blir något dansande eller några kransar.. om vädret är såhär så skulle jag tro att det inte blir så! Men det blir vad man gör det till.
Jag följde med Maria hem igår efter att vi hade fixat med tyger och sånt. Så blev det en helt oväntad sminkning, och lite bilder! Här är en av dem, fast det är mer som "behind the scenes" bild, eftersom Maria har andra närbilder som hon först ska redigera. Men ni kan ju få se ett smakprov! Hon är så duktig så





Kommentarer
Postat av: Anonym

fin sminkning, Men ditt hår alltså , herre gud va de e fint människaaaa!

Postat av: aleks

fin du e gumman!love ya

2009-06-20 @ 18:46:17
Postat av: ella

ooh vilket fint hår du har! :)

2009-06-27 @ 14:58:12
URL: http://appleofmyeye.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback