snart helg igen

Vilken dag! Köpte en ny macbook igår på elgiganten. Men fick gå tillbaka med den idag eftersom den var lösenordskyddad. Så hade dem inte fler så vi fick åka till Lund eftersom de lovade att den fanns där. Tror ni den fanns? Nej, det hade blivit något fel med lagerstatusen, så där fick jag 300 presentkort bara för det. Sen åkte vi tillbaka igen och då erbjöd han mig en ganska rejäl rabatt och dem hade fixat det med lösenordskyddet, så nu har jag iallafall en ny dator. Vilken skillnad det är med mac jämfört med PC. Allt går så mycket snabbare och skärmen är så klar! Nu ska man bara vänja sig vid det som är annorlunda. Hade iallafall en jätte bra helg, med emelie och dianas 20-års fest på svea och sen på måndagen var vi hemma hos emelie innan och sen gick vi till docken och sen till tempel, men där var helt dött på tempel så det blev bara in och sen ut igen. Då var klockan redan kvart över 1 så jag körde hem eftersom jag endå skulle jobba på tisdagen. Sen har det bara varit jobb och idag var jag ledig. Hade tänkt ligga lite i solen men denna datorn tog ju hela dagen!

Här är några bilder från i måndags, har inte några från lördagen ännu, men det kommer väll så fort jag har fått dem



nähe det blev bara denna så länge, vet inte hur man förminskar bilderna! någon som vet??



Kommentarer
Postat av: Mir

Asså du är så underbart go. Det enda jag vet är att du kan klicka in bilden i Paint och gå in på bild högst upp sen klicka på storlek/nedställ... sedan ändrar du siffrorna till lägre på vågrätt lodrätt , siffrorna måste vara likadana:)

2009-07-17 @ 01:35:10
Postat av: victoria

Hej. Jag undrar om du vet någon bra sykurs man kan gå här i skåne? :) Bor också i Helsingborg, men är villig att pendla. Vill mest ha det som hobby och sysselsättning eftersom jag inte kom in på det jag sökt till i höst. Svara gärna på min mejl om du har tid och lust :)

2009-07-17 @ 02:15:16
Postat av: Caroline

Om du vill kan du maila mig på [email protected]

Det finns i Malmö, både kvällskurs som jag gick och sen ett årig mode design utbildning på tillskärarakademin. :) Kram!

2009-07-17 @ 12:07:33
URL: http://caroliiinee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback