laptop efterlyses!!

Igår var det 20-års fest på Svea för emelie och diana. Det var bordsplaceringar, god mat och mycket folk, tack för en jätte trevlig kväll! Vid 10 tiden kom älsklingen sen åkte vi hem runt halv 2.
Min dator har blivit stulen! I fredags i butiken, jag jobbade inte utan hade satt den vid toalettdörren i datorväskan. Sen när jag började jobba så märkte jag efter en stund att den var borta. Vi vet antagligen vem det är som har tagit den eftersom det bara var en tjej inne och provade där datorn stod, men det känns omöjligt att få tillbaka den. Jag har iallafall polisanmält det så dem ska kolla upp allt på måndag. Jag har vissa uppgifter så hoppas dem får tag i henne.. Som tur är så har jag säkerhetskopierat nästan allt på skivor hela tiden, så jag har inte förlorat något värdefullt. Det känns bara jobbigt att någon sitter där med min dator och kan kolla igenom precis allt. Sånna människor borde inte finnas!
Så nu får vi se vart det leder, jag får förhoppningsvis ut något på hemförsäkringen sen får det bli en ny dator. Men jag tyckte ju så mycket om min :(
Idag har jag städat och håller fortfarande på, ska rensa ut en massa kläder och annat som bara tar plats.

Om ni ser en vit bärbar HP dator med silvrigt tangentbord eller kanske någon som precis "köpt en" haha, så hör av er! Den låg i en laptopväska i svart och grå också från HP. Inte för jag tror det kommer hjälpa, men ett försök skadar ju inte

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback