helg.

Ännu en helg har gått, men en bra sådan! :)  I lördags hade davve bokat bord på thai corner och bjöd även på den goda maten. Jag åt wokad kycklingfilé med grönsaker och cashewnötter och blev helt propp mätt, vi kunde knappt gå därifrån haha.
Söndes var vi bara hemma, sen körde jag hem till emelie vid 8, kollade lite på tv och snackade en massa.
Idag har jag varit hos läkaren 10.45. sen kom davve in till stan så vi yrade runder ett bra tag, åt dagens på Haket och sen yrade runder lite till eftersom jag skulle till arbetsförmedlingen klockan 3. Vid 7 åkte vi in till väla för jag skulle köpa ett armband från Oxxo för mitt presentkort. Så står vi vid kassan och då säger davve att han vill ge mig det. vilken övveraskning blev helt chockad och riktigt glad, det är så fint! 
I morgon kommer louise och hämtar mig kl 9.00 för att åka och träna, ska bli så skönt att komma igång. Nu har man ju legat på latsidan i mer än ett år, så det är på tiden att börja röra på mig nu.. Har köpt nya träningskläder också på h&m, 149 för byxorna och 149 för tröjan. helt perfekt!
Hoppas att ni också har haft en bra helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback