helg.

Fredag ! skönt, det är alltid något speciellt med fredagar, eller hur? Har nyss städat lite, ska snart ta på mig och sen möta aleks i stan, klockan 4 ska jag till butiken för vi ska gå igenom rutiner och lite sånt. Hoppas jag får börja snart, är så rastlös att bara gå hemma hela tiden. Nu har jag varit 4 gånger på skolan och det är väll helt okej.. Jag kommer ju lära mig mycket men än så länge känns det bara som vi har gått igenom sånt jag redan kan. Så till nästa gång kanske jag ska hoppa över det dem gör nu och börja på andra mönster jag aldrig har gjort. Vi hade modeteckning i tisdags första gången, nu ska vi rita på A3, tycker det ser hemskt ut! men vi får väll se vad man kan göra för att få det att se bättre ut. Jag är ju van vid A4 nu. Ikväll blir det nog lets dance och lite sånt, och i morgon har ju Maria tjejmmiddag! Nästa helg fyller jag år, hiih, men ska inte ha något stort, tänkte gå ut och äta bara med de närmsta. Igår var jag hos farmor,vi pratade om allt möjligt, var jätte mysigt! :) Nej nu ska jag ta på mig och sen äta! Hoppas ni får en bra helg

från mönster rummet

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback