Julstök !

Nu var det år och dar sen jag uppdaterade sist. Kommer inte ihåg allt jag ha gjort men nu de senaste dagarna har jag iallafall jobbat. Maria, Anna och Tirre har kommit hem från alla olika delar av Skandinavien så i fredes var vi på Haket och åt middag, sen i söndes åkte vi hem till Aleks där även Emelie, Louise och Nathalie var. Drack glögg, åt pepparkakor och massa annat gott sen körde vi julklappsleken som gick ganska vilt till på slutet haha, men det var super kul. Idag har jag fixat det sista innan julafton och ikväll packat in alla paket. I morgon blir det lillejulafton hos farmor och på julafton ska vi hem till min morbrors frus syster Christine. Kommer vara runt 18 st så det lär inte bli en lugn julafton :-) Men det är bara kul! 

En dag på jobbet för några dagar sen,
En ganska dålig bild från glöggkvällen, men man ser iaf hur mysigt vi hade det!
& Maria !

Kommentarer
Postat av: mirre

hahhahaha.. men äntligen bloggar du ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback